Alla inlägg den 6 november 2012

Av Mikaela Billström - 6 november 2012 23:08


Någon av er mammor som har fått bristningar efter förlossningen?Jag har nämligen fått några små bristningar på magen. Tji fick jag som var lycklig över att inte fått några bristningar under graviditeten men nu tre veckor efter väljer dom att dyka upp. 


Är inte det konstigt?:(

 

Nu ska jag lägga mig och sova. Känner mig varm och febrig så min fina Micke ska ta nattpasset. Håller tummarna för att inte bli sjuk nu..

 

Sov så gott.

 

 

 

 

               

Av Mikaela Billström - 6 november 2012 14:41


Hej fina Tisdag!

 


Idag mår jag bra, jag har smält det att mormor har lämnat oss och det känns faktiskt okej men för den delen sörjer man ju inte mindre men jag har accepterat det. Jag Micke och Mira ska ta en promenad över till Kvissle nu för att köpa middag sedan senare ikväll kommer svärfar och svärmor hit på fika. Maria, Mickes syster är sjuk då hon har fått nått skit med ryggen så hon blir hemma, stackas faster.. Hon har jätte ont och kan knappt röra sig..




Igår knäppte vi lite fina bilder på FisLisa. Vi ska fortsätta fotograferingen sedan då hon blev lite tjurig efter en stund. Här är några bilder från igår, visst är hon vacker?:)





      




Nu ska vi hoppa i kläderna och gå ut innan det blir mörkt.

 

Love








Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards