Alla inlägg den 15 november 2012

Av Mikaela Billström - 15 november 2012 19:15


 



När Mira somnar på mitt bröst är det svårt att flytta på henne.

Hennes hår luktar så gott och hon är varm och skön.

Hon är trygg och hon gör i från sig små ljud i sömnen, hon låter nästan som en liten delfin..

Jag sover inte alls bra på natten när jag har henne hos mig men seprationsångesten är alldeles för stor.

Hon är en månad nu och tiden har gått så fort, snart fyller hon ett och kan gå själv..Overklig känsla.

Tänk att hon kom till oss till slut, min lilla skatt.



Det är svårt att se föräldrar som inte uppskattar sina små, som inte förstår vilken gåva det är med barn. Barn är inget man "skaffar" eller "råkar få". Barn skaffar man av kärlek och klarar man inte av att ta tand om dom ska man inga barn ha.





Jag älskar dig min lilla Mirisfinis!


Av Mikaela Billström - 15 november 2012 15:14


Hej trötta Torsdag!


Micke är sjuk och är hemma med oss idag, stackars älsklingen.. Mira har ont i magen och och varit jätte ledsen sedan 0300 imorse så vi har inte sovit mycket i natt. Nu har hon äntligen fått somnat så nu ska jag också passa på att få sova nån timme sedan måste jag på apoteket och se om dom har nått för tröga magar. BVC säger ju att jag inte behöver vara orolig över att hon ite bajsar om det inte har gått mer än 3 dagar men jag se ju att hon har ont så jag måste ju göra någonting. Hoppas att jag får byta en bajsblöja nu när vi vaknar annars funderar jag på att testa messmör.


Jag och Mira skulle på knytkalas ikväll så jag hoppas att hon är lite bättre då annars får vi stanna hemma. Måste dessutom på blomaffären och fixa med mormors blommor, ska ringa dit och säga att jag får komma imorgon itstället..



Nu ska jag mysa ner mig med mina älsklingar som sover i soffan.

 

Godnatt på ett tag.

 

 



     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards