Alla inlägg den 4 november 2012

Av Mikaela Billström - 4 november 2012 23:42


Hej mina fina!


Igår kväll klockan 18:10 gick mormor bort. Jag Mira och Micke åkte dit på förmiddagen för att säga hejdå till henne, kändes lugnt och fridfullt så det gick bra. Mamma och hennes syskon var hos henne på kvällen då hon somnade in så det kändes som ett bra avslut även för dom. Jag har försökt att tänka på det som att det var det allra bästa för henne och då känns det lite bättre men det är jobbigt. Tar nog några dagar att smälta det här..



I går kväll var pappa och Annie här och vi fikade och pratade lite. Pappa gick hem när mamma var på väg hem från mormor och då gjorde vi i ordning lite mat och kollade på några filmer. Mira fick mig att tänka på annat och det är konstigt, att jag samtidigt kunde vara ledsen men bara av att sitta och mysa med Mira en liten stund så blev jag glad. Vilken enorm glädje ett barn kan ge, helt otroligt. Vi var också på Mjösunds kyrkogård och tände ljus hos morfar, kusin, Nathlie och Eva. Det är så fridfullt att gå där när det brinner i varje lykta och det börjar mörkna.




Bilder sedan igår kväll.. Bilderna talar lite för sig själv, glad och ledsen på samma gång.




    




I morgon bitte ska vi väga Mira igen, jag hoppas att hon har gått upp bra i vikt men magkänslan säger att hon har det. Jag ser på henne att hon ha fått tillbaka sin dubbelhaka som hon hade när hon föddes och det är ju ett gott tecken.


Jag uppdaterar efter BVC imorgon. 


Sleep tight.







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards