Alla inlägg den 16 november 2012

Av Mikaela Billström - 16 november 2012 19:24


I dag på förmiddagen träffades vi syskon på blomaffären och gick igenom vilka blommor vi ville ha till begravningen. Vi kom fram till att tjejen fick ganska fria tyglar men att det skulle vara röda rosor med, och plats för att tända ljus. Vi valde också ett tygband istället för ett kort mycket finare med ett band tycker jag. Vi bestämde oss för texten " Sov så gott mormor", enkelt och fint.


Ursch, jag som är så känslig nu kommer nog bli jätte ledsen under begravningen..:(

 

 

 

 

Jag har varit en sväg på Birsta idag också och shopat lite. Mira fick vara hemma med pappa för hon är så snorig så vill inte dra runt på henne. Micke är också sjuk fast han böjar bli lite bättre nu.

 

Nu ska vi äta en god middag som hjärtat mitt har lagat sedan blir det soff mys och X factor.

 

Ha en underbar helg nu raringar.

 

Pok

 

 

 

 

 

 


 

  


Jag och syster Juldagen -11

Liite rund under fötterna.

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards