Alla inlägg den 24 november 2012

Av Mikaela Billström - 24 november 2012 19:40

Jag bloggade inget igår eftersom vi begravde min lilla mormor då. Begravningen var ljus och fin, vi hade med oss Mira som spred mycket glädje i all sorg. Det vart jobbigare än vad jag hade väntat mig, jag hade någonstans intalat mig att detta var det bästa för henne men under begravningen så vart det riktigt jobbigt. När dom sjöng låten "När löven faller" av Carola så kom det många tårar. .

Efter begravningenscermonin så samlades vi och åt smörtgåstårta och läste upp alla hälsningar. Mira var jätte snäll, hon va glad under hela tiden även fast det var en annan bebis där som var jätte ledsen så smittade det inte av sig på henne. Hon fick ha på sig sin nya Burberry kläning dagen till ära så hon var så fin så.

 

 

 

 









Min Annie och Kennys blommor till mormor..Tycker den vart riktigt fin.



   


Lilla mormor..

 

 

 

 

Mamma och Mira

 

 

 

 

Far och dotter

 

 

 

 

Pappsen och Miris

 

 

 

 

Syskonskaran

 

 

       

 

Jag och min älskling

 

 

 

Jag rödgråten

 

 

 

 

Lillfisen

 

 

          

 

Annie frågetecken:)

 

 

 

 

Mina fina..

 

 

I dag var min faster och hennes man och min farfar och hans fru här på fika, syrran och Fredde kom också förbi. Farfar och faster har ju inte träffat Mira så dom kom med jätte fina presenter. Efter fikat så åkte jag Micke mamma och pappa ut på Birsta och shopade lite. Jag köpte lite hårprodukter ifrån Kerastas och lite saker till Mira, blandannat en hoppgunga och en jätte fin filt till vagnen. Micke köpte den dä moppgrejen som dom säljer på tv reklamen. Man kan använfa den till att göra ren b.la fönster och textiler. Hoppas att det håller vad reklamen lovar nu :)!

 

 

     

 




 

Nu ska vi göra i ordning lite tacos och kolla på Så mycket bättre. Imorgon bitte ska jag och Helene ut på långpromis :)

 

Trevlig helg!!

 

Love.



 







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards