Direktlänk till inlägg 12 november 2012
Efter en hård budgivning blev det internetcasino-företaget Goldenpalace.com som tog hem segern. Priset för en livslång reklamplats? 10 000 dollar (knappt 80 000 kronor). Kvinnan säger sig göra det för att hennes son ska få chans att få en bra utbildning.
- Jag vill verkligen göra det här. För andra kanske det verkar dumt. För mig är 10 000 dollar som en miljon. Jag lever bara en gång och jag gör det för min son. Det är en liten uppoffring för att skapa en bättra framtid för min son, sade Karolyne Smith.
Den tatuerare som fick uppdraget försökte i sju timmar övertala Smith att inte tatuera sig, men hon var envis. Till slut tatuerade han Smiths panna, men såg till att tatueringen var så nära hårlinjen som möjligt, så att hon kan dölja tatueringen med en lugg eller en hatt.
Goldenpalace.coms vd tycker inte att det är konstigt att köpa annonsplats på en människas panna.
- Jag tror att den här typen av annonseringen kommer att bli allt mer populär. Det är det perfekta sättet att stå ut bland all reklam, sade Richard Rowe och tillade att företaget skänkt ytterligare 5 000 dollar till Smith eftersom man blev rörd av hennes historia att ge sin son en bra utbildning.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 |
4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 |
|||
12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
|||||
|