Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Alexandra -mannen

Av Mikaela Billström - 19 november 2008 19:31

hej!



Idag gjorde jag min sista dag, som tack fick jag en fotbehandling:)

Guud, helt underbart. Och mina fötter känns som små bebis fötter.


Idag är det om "Alexander"mannen på insider, det är helt sjukt.

När jag var ungefär 17 år så umgicks vi mycket med honom, han bjöd oss på krogen, mat, sprit och han körde oss vart vi ville i hans posche.

Ingen av oss var minsta intresserad med när man är 17år och studerande så tackade man inte nej till lite lyx. Han var schysst men lite små äcklig men det svalde vi.Han stöte på oss hela tiden men det blev aldrig nånting.

En dag när vi träffade honom så skulle han flytta, så där huxflux.

Han flyttade till sthlm och vi hade ingen kontakt, men en dag så ringde Helene och bad mig att kolla i tidningen, och där var han

"ALEXANDRA MANNEN HAR VÅLDTAGIT FLERA UNGA TJEJER"

shiat, killen hade kallat sig för Alexandra på nätet för att få kontakt med unga flickor, dom bestämde träff och han våldtog dom.

Jävla människa, det känns som om det lika gärna kunnat varit vi, istället för dom. Kolla på insider ikväll för han är med i en stor interjuv där.


Idag har mina tankar gått till en vän som har det svårt.

Jag har tänkt på det mer eller mindre hela dagen, och jag lider med dig.

Den situationen hoppas jag att jag slipper:(


Nu ska jag ta en dusch.


Tjao.

 
 
Nisse

Nisse

19 november 2008 20:09

vavava?! Är det nån njurunda kändis eller vadå? Fyfan, nackskott!

http://nbn.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

20 november 2008 08:50


Tjena tjejen!
Vi har ingenting planerat i helgen, förmodligen greja lite hemma och meka skoter.
Sj då?

http://Tiniz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maija

20 november 2008 10:01

hej vännen!! Äre sant, shit, alexandra mannen umgåtts med er! Sicko!! Ringer dig strax för att höra vad du gör!! pussen

 
Nisse

Nisse

20 november 2008 17:44

Nä jag såg det inte, är det någon jag skulle känna igen eller? Vilket jävla psyko, läskigt.

http://nbn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards