Direktlänk till inlägg 30 november 2008

en del..

Av Mikaela Billström - 30 november 2008 21:47


Jag hade skrivet ett jätte långt inlägg om hur en del männsikor kan behandla andra människor dåligt bara för att förmå sig själva och för att inte ta i tu med sina egna problem.Det är sorgligt.


Jag kännde en tjej som sökte bekräftelse i allt och alla..

som skyllde på spriten varje gång när allt gick snett eller när hon skämdes. Hon satt sig på andra för att själv få komma upp till ytan..

Hon struntade fullt ut i andras känslor huvudsaken hon mådde bra.

Alla skit snack man fick höra all the time om gemmensamma vänner och bekanta. Det var nog självförtroendet som var på botten och hon är nog en snäll människa egentligen, men när någon tar en sån stor plats så det känns som att man själv kvävs så är det inte roligt längre.inte alls.



Det finns elaka människor, men frågan är om man födds till det?


 
 
Ingen bild

Maija

1 december 2008 13:53

nej jag tror inte att man föds elak, jag tror att val och situationer genom livet påverkar en! Nu vet jag ju vem du menar så med facit i handen kan man ju konstatera att hon faktiskt har det hemifrån. Att hela tiden söka bekräftelse kommer ju från något och får man lite eller ingen uppmärksamhet alls som barn och aldrig får veta att du är god nog är det lätt att ta igen de när man blir äldre. En osäkerhet utan dess like!! Jag längtar tills du skickar sms eller ringer till mig!! I´m waiting!! ;) pusse

 
Stina

Stina

1 december 2008 16:08

Hej snyggve :) Jag håller med, okej om folk beter sig som skit på högstadiet för oftast vet man faktiskt inte bättre, men när beteendet håller i sig så är dte jäkligt skrämmande, vad driver människor till det?
Btw, jag tror jag kan ha en aning om vem du menar, eller inte.. ;)
Puss gumman, hoppas allt är bra med dig!

http://paperdoil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards