Alla inlägg under november 2008

Av Mikaela Billström - 5 november 2008 19:47

Vart en sväng in till Birsta med mamma ialf:)

Köpte farsdag present till pappa i form av lite kläder.

Han tar sig aldrig iväg själv för att köpa det så jag tyckte det skulle passa bra. Köpte en ny björn axen inpackning , lite smink och några härliga ansiktsmasker till mig själv.


Träffade Ollen och Nisse på kicks också, dom såg lite luriga ut:)

Sen berättade dom om deras nyss gjorda Cup, haha jävla dårar.


Nu ska jag duscha, göra en hårinpackning, och smeta in ansiktet i en varm mask sen är det bara softning,hemma i min ensamhet.

Av Mikaela Billström - 5 november 2008 14:05

Hej!


min mobil har legat ute i bilen , därför jag var helt oträffbar igår.

Jag sitter bara hemma och slöar, var uppe hela natten för att se Filip och Fredriks valvaka, fast jag lyckades naturligtvis somna precis innan man fick veta vilken som vann,.Så typiskt mig.:)


Jag vet inte vad jag ska göra av den här dagen, vill åka in till stan för lite shoping med ingen vill följa med, alla bara jobbar.

det brukar alltid vara tvärtom, att det är jag som aldrig har tid..

men inte nu :(..



Har fått några kommentarer från mina senate upplagda bilder, missade helt att det stog en blottare i bakgrunden, Im so sorry ;)


Jag blir galen på att gå hemma nu..Jag åker nog in till stan ialf.

ska ringa och tjata lite på Brollan.



Hoppas ni har en mer händelserik dag än vad jag har.


Crytal.

Av Mikaela Billström - 4 november 2008 13:46

Jag vill må bra..

Här sitter jag , ensam och ful.


Måste städa men jag orkar inte . inte alls.


Det enda jag har att se fram imot att topmodel kl fyra, dubbelavsnitt ;)

Ett litet ljus i detta mörker.


takeCare.

Av Mikaela Billström - 3 november 2008 21:10


Har legat hela helgen pga av värken. Känner mig febrig och svettig just nu.

Majkel håller på att bygga min "walk in closet":)

Det känns bra ialf.. Han kom nyss från ikea med lite nya hängare, skohållare mm. Tror det kommer att bli jätte bra.


Efter att ha sjukanmält mig till skolan imorse så drog jag iväg mig själv till essvik, där jag var tvungen att fixa vinterdäcken.

Vi skulle bara balansera hjulen men allt slutade med att jag var tvungen att punga ut med 5000kr för byte av alla däck.

Känns lite tärt, men jag har ialf fyra nya och fräscha däck.

maijsan och tommy kom även bort då dom ochså skulle fixa däcken , jag Charlies och maijsan gick en sväng.


När jag kom hem sms:ade Caroline,  Så jag drog på mig jackan igen för att gå och möta henne vid tandläkaren för en liten promenad.

Det känns skönt att få träffa henne innan hon drar tillbaka till araberna igen. 


dom ringde från gruppboendet nu, och jag ska göra mitt första dyngspass den 13 november, helt själv;)


Nu ska jag återvända till sängen.

och jag hoppas att jag vaknar upp frisk och pigg imorgon.


//M



Av Mikaela Billström - 1 november 2008 14:05

Ser ut som det blir drinken ikväll:)

Om denna värk i magen vill ge upp någon gång,

Väntar på att Majkel ska komma hem med värktabletter så jag kan gå på ica och köpa en hårfärg.


Seeyaah

Av Mikaela Billström - 1 november 2008 01:48

..Om Du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig
Men Du, jag ger dig min morgon
Jag ger dig min dag..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards