Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Sega dagar..

Av Mikaela Billström - 27 december 2009 16:44



Tjingeling!


Vilka sega dagar det har varit nu efter jul. Vi har inte gjort ett skit, vi har varit påväg ut till Birsta två dagar i rad nu men vi har fastnat framför tvn bara. Igår gick Cluless på tvn, min och syrrans favorit film när vi var yngre. Var lite sorgligt att se Brittany Murffy spela Tai, som världens tönt som har kommit till en ny tuff skola. Känns lite konstigt att tänka på att hon faktiskt är död. 


Jag och Micke ska snart måla en tavla, mest på skoj. Vi är inte direkt några konstnärer men det är jätte roligt att bara måla fritt på en duk med oljefärger. Ni borde prova det..

Haha, shit vilka pensionärer vi är..egentligen. Måste kanske ta tag mig själv i kragen och bete mig som en 24åring och inte en 64 åring. Okej, så illa kanske det inte är men iallafall.


Jag förstår mig inte på dem som inte accepterar folk man känner på FB, Jag hör folk säga "Ne, men vi jobbar bara ihop så jag kan inte acceptera henne på FB" Eller "Onej, han har stött på mig på krogen så han kan jag inte ha som vän" Sedan när blev FB något så personligt?

Jag accepterar alla jag känner / bekanta (till och med dem jag bara hejar på på gatan).

Men det är ju bara jag, Man kanske skulle ha tagit bort alla bekanta och bara ha kvar dem nära vännerna på FB, de kanske är en bra idé..?eller?

Nu sitter jag bara och yrar..


Sitter just nu och kollar på Bröllopsfixarn på kanal 3. Gud vad det väcker minnen,.

Ni som har kvar ert bröllop har verkligen nått att se fram emot, all planering, väntan, kläderna, gästerna mm. Det är så himla roligt, mycker jobb, men jävligt roligt.


myys bröllop   bröllop  jaag   vi   mee   TAKKORT   VI BAKIFRÅN   UTANFÖR BILEN   utanför kyrka   alla i kyrkan      







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards