Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Listan kan göras lång!

Av Mikaela Billström - 15 mars 2010 12:28


Det finns så mycket som jag känner att jag vill göra. Men jag tar inte tag i någonting just nu känns det som. Jag måste skicka in min ansökan till den ny öppna vårdcentralen, Jag vill fortsätta att studera, gå fler långa promenader med hundarna, börja träna innan fotbollsäsongen börjar, sola för att få en fin bränna, ta tag i att ringa mina kära vänner, boka en utlandsresa, hitta det perfekta huset, göra en vår rensning i min sminklåda ( Sara, vill du ärva?Lika always?)Samma sak gäller bland kläder (det är helt sjukt vad mycket jag har samlat på mig!)beställa tid för naglarna, fortsätta jakten på en ny vårjacka ( Helene, du har ju svart bälte, vill du hjälpa en vän i nöd?)Olja in min LV väska så det håller sig fin..


Det finns hur mycket som helst, jag skulle kunna skriva en lista som aldrig ta slut.


Men just nu har jag inte tid för jag ska gå till jobbet och hämta bilen och åka in till stan och äta lunch.








Fick precis reda på vem den 33åriga mannen som blev mördad i Sundsvall var.

Vi var bekanta när min bästa kompis var tillsammans med han men nu känner vi inte varandra längre,.Jag kan inte säga att jag tyckte bra om honom men jag är ändå ledsen för hans familjs skull. Ett barn ska inte behöva mista sin pappa..




Nu måste jag springa.



Tjingeling!

 
 
Ingen bild

M

15 mars 2010 15:45

t det lugnt bara, du hinner..jag lovar

 
Helene

Helene

15 mars 2010 18:16

Men lilla vännen du kan räkna med mig i vad det en gäller! :-)

http://systersynd.blogg.se

 
Sara

Sara

16 mars 2010 19:40

Klart jag vill ärva, De vet du gumman:)
kan väl ta en dag när du väl är ledig:)
Hörs imorrn:)

http://www.thesarah.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards