Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela Billström - 10 december 2010 11:47


Hej mina raringar!


Gick upp tidigt imorse även fast jag var ledig. Skjusade Micke in till jobbet sedan åkte jag hem för att titta på nyhetsmorgon. Bland annat idolerna och Maria Montazami var där för champange frukost inför idol finalen ikväll-


Nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till stan med Jessica och fixa lite julklappar fast innan det ska jag hämta hem Charls som har varit hos Anette och Hasse ett tag. Vi trodde Chanel skulle löpa men det verkar inte ha gått igång än så han får komma hem tills dess..



  








  

Jag och Jessic på Avenyn

Av Mikaela Billström - 9 december 2010 23:22


Ja, enligt mig så kan kärlek vara ibland just fel. Jag syftar på Jay och Minnah som det ryktas om ha ett förhållande. I interjuver lysser Jay upp och beskriver Minnah som "guds gåva till mannen" och att det inte längre spelar någon roll vilken som vinner för han är glad oavsett. 


Det lilla lilla problem är ju just det att Jay har en fru, Sara. Verkar en aning förvirrat när han för några veckor sen stod och hyllade din fru på scen med "Here without you", berättar att han inte hade överlevt utan henne, ni skulle gifta er igen och hur stark er kärlek var... osv.


Nu är han kär i Minnah? Förstår det kan bli så när man lever som dom gör i en egen liten bubbla, långt från nära och kära.. Men den bubblan är inte verkligheten, vad händer efter Idol?


Mina sympatier går definitivt till Sara. . Bortgjort och sviken inför ett helt land.


När Jay åkte fast i Luleå för att han hade rökt gräs rörde mig inte i ryggen. Det var naturligtvis fel, helt klart men nu när det handlar om människors känslor så reagerar jag..


Kunde inte detta skötas snyggare?Varför vill dom att detta ska komma ut nu ett dygn innan det stora finalen?det förstår jag faktiskt inte..



 

Av Mikaela Billström - 8 december 2010 21:15


Hej raringar!


Har precis kommit hem, fick jobba över idag och efter jobbet så åkte jag och mina syskon till farmor för att fika med henne. Är så grymt skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Är väldigt blek och min hy ha blivet jätte dålig när jag har varit sjuk så nu ska jag göra en ansiktsmask och försöka få till det.. 


Nu blir det efterlyst och godis..


Xo



  

Av Mikaela Billström - 7 december 2010 14:16

Idag är det en bättre dag.
Ska städa av mig lite abstinens nu som jag har fått av att ha tillbringat fyra dygn inomhus...
I MORGON ÄR JAG BACK ON TRACK !

Av Mikaela Billström - 6 december 2010 21:24


Fick en tillsägelse att skriva i ordning en önskelista då jag googlade in på Louis Vuitton och fastnade bland deras kampanj bilder. Herregud, det är så fantastiska fina och djupa bilder.


Kolla nedan så får ni se ett några exemplar -



 



 



 


   




     

Av Mikaela Billström - 6 december 2010 17:46


Jag har inte lämnat soffan idag. Magsjukan är på väg bort men jag har kramp i magen och känner mig otroligt nere. Jag har blivet survad med vatten, avslagen cola och isglass, man skulle kunna tro att jag har det bra men jag har fått en släng utav en otäck ångest. I natt när jag skulle försöka sova fick jag panik, kan inte sätta fingret på vad som orsakade ångesten men jag tror att det är många faktorer som är sammanvävda. Idag är ångesten borta men den har lämnat ett litet tomrum i min hjärna (och även hjärta)..


Hur dåligt man än mår så finns det alltid någon som har det värre.. 



Jag är ledig i morgon också så då ska jag vila upp mig tills jag ska börja jobba igen på Onsdag. Det ska bli världens bästa terapi för mig att äntligen få komma ut och träffa folk igen..


Av Mikaela Billström - 6 december 2010 17:33


 

Vem bryr sig om hur nätterna far

jag bryr mig inte ett spår

Bara jag får ha mitt ansikte kvar

Dolt i min älsklings hår..



Av Mikaela Billström - 5 december 2010 20:20


Vad kan man annars göra när man är lamslagen än att titta på gamla repriser på webb tvn. Jag har precis upptäckt en ny och mycket underhållande serie, nästan lite som Jersey shore fast med mer hårspray, make up och om möjligt - ännu mer dramatik.



  




Ser ni likheten mellan tjejerna nedan? Den första tjejen är Olivia ifrån Jerseylicious och den andra är Snokki från Jersey shore. Dom är grymt lika, Samma tacky make up, solbrännan, fluffiga håret mm.. Att Olivia får kalla sig själv för Make up artist är en aning skrämmande ..


Is it a Jersey thing?




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards