Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Regnet mot fönsterrutan

Av Mikaela Billström - 27 maj 2011 19:10

Hej mina fina!


I dag har det varit ett hektisk dag och allt har fått i 180 men nu har jag precis kommit hem och myst ner mig i soffan medans Micke är i köket och lagat middag. Vet inte riktigt vad det blir än men det luktar väldigt gott.


Om en vecka är det Reunion vilket betyder att det är 10 år sedan jag och mina klasskompisar gick ur 9:an. Helt sjukt egentligen.. Hur kan tiden gå så fort?Hur är alla mina gamla klasskompisar idag?Vad gör alla?Ingår alla i sina "gamla gäng" så fort vi har träffats?Jag har saknat några från min gamla klass, vi var ju ett gäng på ca fyra som alltid höll ihop och det var en händelserik och rolig tid. Hur som helst ska det bli jätte kul att träffa alla igen och jag hoppas att allt gammalt gnabb är som bortblåst för jag var lite små dryg under min högstadietid. Jag hoppas att ni som har drabbats förlåter mig, det var bara min otroligt dåliga självkänsla som talade. I stället för att ta tag i sig själv och skapa mig ett självförtroende så var det lättare att påpeka andras fel och brister.. Vilken idiot jag var..



Ha en underbar Fredagkväll i regnet..


 


( Det är många som vill se en bild på mina läppar men dom är fortfarande lite blåa av nålsticken men jag kanske slänger upp en bild lite senare i kväll. Är inte någon markant skillnad men det syns ju och jag var faktiskt väldigt nöjd)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards