Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Mikaela Billström - 4 mars 2011 23:28




  



Ligger i soffan och tittar på Big brother. Jag tar tillbaka allt som jag har sagt om att årets deltagre för jag tycker faktiskt om dom nu. Det är en deltagare som jag har en riktig hat kärlek till och det är moderaten Tobias Holm. Han vet bäst, i alla lägen.Han kom in i huset med senaste Ralph lauren skjortan, armani byxor och svin dyra loufers samtidigt som han har den där svin dryga attityden.Han dömer ut tjejerna som är med men så fort han får lite alkohol innanför västen blir han som plåster på dom. Vanessa är ju transexuell och så fort han är lite på luren försöker han få till det med henne. Det är lite små kul eftersom killen säger några dagar tidigare att han är livrädd för bögar. Han vet ju visserligen inte att hon är det men det är ju lite små kul ändå. Han är även en massa sunk tatueringar över hela kroppen som det ser ut som han har bett en polare göra på fyllan eller nått..


   

Tobias försöker få till det med Vanessa i badet..




Men på något sätt tycker jag ändå om den där jubel idioten..

Fast i finalen vill jag ha Simon, Gurkan, Christian och Vanessa. :)

Av Mikaela Billström - 4 mars 2011 17:31


Hej Mina fina!


Äntligen fredag. Denna vecka har gått sjukt fort. I kväll blir det en god middag hemma framför tvn. Jobbar ju helgen så det är bra att få vila upp sig lite. Har även laddat hem nya avsnittet utav Jersey shore. Det är nog det allra bästa med Fredagar, att det släpps ett nytt avsnitt utav Jersey Shore. Jag är helt in love i den serien..


Nu ska jags städa till lite här hemma så vi får höres lite senare.


Tills dess..CABS ARE HERE..            






                                                     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards