Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Mikaela Billström - 27 mars 2011 18:40


Vart en ny mobil idag, Köpte en iphone 4 men jag tror att jag ska ta iphonen 3g s så får Micke ta den nya. 


 


Nu har vi tripp, trapp trull ...





 


Nu måste jag vila en stund innan det är dax för natt jobb. Är grymt trött..


Xo M

Av Mikaela Billström - 27 mars 2011 13:49


Hej Hej!


Ska nog åka en sväng till Media market för att titta på en ny mobil. Jag har lite migrän så jag ska ta en eller två alvedon, hoppas det har gått över till i kväll då jag ska i väg och jobba natten igen. Känner mig inte alls upplagd för det men de går nog bra..


Ska hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning.


xox M




      


Snart är det sommar.. Gud vad jag längtar.

Av Mikaela Billström - 27 mars 2011 00:14

Såg ni debatten i Fredags?Dom debatterade bla om sidan där dom uppmannar människor att vara otrogen mot sin partner. Ni har väl inte missat reklamen "Gör livet levande, ha en affär"?


I allafall, Meral medverkade i debatten och det gjorde även Per robin och Jockiboi också. Shit, denna triologi är nog dom mest media kåta som finns i detta avlånga land. Det känns lite som att dom säger vad som helst bara det är hjärndött och dom lyckas dra till sig en gnutta uppmärksamhet. Varför tar dom dit dessa människor? Det enda Per robin satt och gapade om var hur många gifta karlar han hade legat med. Han ville verkligen trycka in det i varje mening som om han ville stoltsera med det. Jockibooi bad dom andra panelen att hålla käften medans han berättade om hans egna otrohets skandaler.


 

Varför tar ens debatt in dessa människor som inte har ett skit att tillföra?



Om ni inte har sett debatten så finns det på svt´s hemsida.. den är nästan som en bilolycka..Man vill inte titta, men man kan inte låta bli..

Av Mikaela Billström - 27 mars 2011 00:08



Kommer ni ihåg serien Skilda världar? När jag var yngre missade jag aldrig ett avsnitt och nu har dom släppt den första säsongen. Jag har fått boxen utav Micke så nu vet jag vad jag gör dom närmaste 17 timmarna ;)


 


Nostalgin är total..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards