Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Mikaela Billström - 28 mars 2011 15:24


Somnade nog runt 8:30 i morse  och klockan 10:00 början dom att borra i lägenheten vägg i vägg. Dom bilar om badrummen i våran hyresförening och eftersom mina fossilerna till grannar är så fruktansvärt snåla så dom har kvar sina badrum sedan begynnelsen så måste nu dessa idioter komma just dom nätterna jag har jobbat natt och riva skiten.. 


Nu ska jag bara ta det lugnt tills pappa slutar jobba då jag ska åka hem till honom och vissa hur hans nya iphone fungerar. Han är rätt rolig min kära pappa. Han följde ju med oss in till Birsta igår för att jag skulle köpa en ny och han satt och predikade om hur hans gamla samsung har fungerat år ut och år in. När vi väl är inne i butiken så står pappa även och visar säljaren vilken fantastisk bra mobil han har (Hans samsung är 10 år gammal och med liten display  , ni kanske kan föreställa er? När vi hade fixat med min mobil och ska gå därifrån så säger pappa "Jag ska ta en sån här jag också" också pekar han på en iphone. Utan att han ens vet vad en iphone egentligen är för nått men när säljaren säger att det går att få en gps i mobilen blir pappa eld och lågor. Det gick alltså att både ringa och använda en gps - Pappa var såld.  Denna mobil ligger nig i en låda hemma i deras kök nu men jag ska verkligen göra allt för att få honom att förstå hur den fungerar..Och det kan ju ta ett tag. Det gjorde det även för mig.



                

Av Mikaela Billström - 28 mars 2011 15:15


Såg ni den nya serien Stockholm-Båstad som hade premiär igår kväll?  Jag tittade precis på det första avsnittet på tv4 play och jag tycker serien verkar helt underbar. Faktiskt lite bättre än självaste Solsidan.. Och det var inte fyskam att titta på Mr Rapace heller, han är inte alls dum i rollen som Danne. Inte alls dum..


 




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards