Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Mikaela Billström - 13 mars 2011 18:59

Hej mina fina!


Har varit en sväng på Birsta idag och köpt hårfärg till mina extensions. Jag har precis färgat det men det ser inte direkt bättre ut. Den blåa färgen har förbyts till en mer ljusgrön ton. Classy!Ska försöka färga det en gång till och funkar det inte så kastar jag skiten. Känns inge vidare när jag tänker på hur mycket jag köpte håret för :(


Hittade en skit snygg jacka på Carlings också som jag köpte. Jag knäppte ett kort på jackan men jag glömde att ladda upp det här så det får bli en annan gång. Ett tips till er som söker en snygg vår jacka - Gå på Carlings i Birsta. Ni kommer garanterat att hitta den perfekta vårjackan där.


Nu ska ni få bilden som ni har väntat på. Jag tycker faktiskt att det är jobbigt att vissa denna bild för er för jag skäms över dessa tatueringar så himla mycket. Jag längtar tills jag har tatuerat över dom. Jag funderade ju länge på att ta bort dom med laser men det finns ju ingen garanti att dom försvinner helt och det finns en stor risk att man får ärr efter behandlingen så det blir en "cover" tatuering. 


  


Tatueringen som sitter mitt på armen är en text där det står "Mickan" och den gjorde jag när jag var 16 år. Den andra tatueringen ser lite sne ut på denna bild men det är den inte i verkligheten. Den står för Soul, destiny , eternity och det gjorde jag i Thailand när jag var 18 år. 



Nu ska jag ta en dusch och göra en ansiktsmask och njuta av min sista lediga dag. 

Det kommer att bli en tuff kommande vecka, jag räknade lite och jag kommer att göra nästan 60 timmar till veckan..


Ha en fin avslutning på eran helg nu.


Xo



    



  

Av Mikaela Billström - 13 mars 2011 13:59


FanFanFanFan.. Jag blir ett nervvrak.Jag färgade mina extension igår och håret blev blått. Och då menar jag inte att det blev lite silver blondt utan det blev smurfblått. Hur ska jag reda ut det här?Nu måste jag beställa nytt hår - Igen..


Nu ska jag åka ut till Birsta och kolla med någon frissa där om dom kan göra något åt det..Men jag tvivlar på det.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards