Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Mikaela Billström - 8 mars 2011 21:12

Hej på er!


I dag har jag inte gjort så mycket. Har varit hos Hasse och Anette och fikat semlor sedan har det inte hänt så mycket mer. Just nu ligger jag i soffan med macen i knäet och bloggar medans jag tittar på den " Hemlige miljonären". Det är en snubbe från Sundsvall som är miljonären denna gång..


Jag har bestämt mig för att låta Salong betong fixa min arm. Dom är känd för att kunna fixa gamla tatueringar och dom som jobbar där är landets främsta. Ska nog åka ner till Stockholm i April och göra det då. Ska bli så ofantligt skönt den dag jag kan gå med bara arman ute offentligt utan att skämmas över mina fula tatueringar. Jag vet dock inte vad jag ska göra för tatuering över men dom får skissa upp något.


  


När jag liks är i Stockholm så skulle jag också vilja fylla ut läpparna igen på Adam och Eva kliniken.  Men det får vi se..


Nu ska jag ta en varm dusch och göra en ansiktsmask..


Puss

Av Mikaela Billström - 8 mars 2011 18:43






Robbie kommer alltid att vara min stora  musikaliska kärlek..





     





This is magic..

Av Mikaela Billström - 8 mars 2011 02:22


  


Fräsch kille den där Charlie, eller hur?



Jag kan inte förstå den stora Charlie Sheen hypen som går just nu.Vem bryr som om denna talanglösa dutchbag? Och finns det något sämre program än "Two and a helf men"?..

Jag tror fan inte det. Och hur moget är det att göra en tonårings revolt som 50 åring?


HIttade lite intressant läsning om detta psykfall ikväll som bara spädde på den dåliga bild som jag redan hade av denna man.




1990 – Sheen sköt sin dåvarande fästmö Kelly Preston med en 22 kalibers pistol…av en olyckshändelse såklart…

1994 – Stämd av en elev på UCLA efter att ha slagit i huvudet efter att hon vägrat ha sex med honom.

1996 – Arresterad efter att flickvännen och porrstjärnan Brittany Ashland hävdar att Charlie”slog henne medvetslös och hotade att döda henne.”

2006Denise Rickards ansökte om skilsmässa från Charlie Sheen och hävdade att han kastat stolar på henne och hotade henne till livet vid massor av tillfällen

2009 – På juldagen försökte han strypa sin dåvarande fru Brooke Mueller, höll en kniv mot hennes hals och hotade att döda henne

2010 – Porrstjärnan Capri Anderson hävdade att Charlie ”tog stryptag om henne och hotade att döda henne”.

2011 – Enligt uppgifter hotade han att döda sitt ex Brooke Mueller…igen


Utöver dessa punkter har han spelat in porrfilmer med minderåriga, åkt in och ut på rehab för sitt kokain missbruk och han har även varit Heidi Fleiss´trognaste kund.


Denna kvinnohatare borde få sitta bakom lås och bom.. 


  

Spring för livet om det är dig kärt..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards