Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Mikaela Billström - 29 mars 2011 20:43


Kolla vilka fina ballerina skor jag hittade. Dom kommer ifrån Marc Jacobs , han har med andra ord lyckas igen.


 


Jag vet ingen butik som säljer Marc Jacobs skor i Sverige. Marc jacobs huvudbutik i Stockholm hade inga skor.. Jag vill inte beställa dom heller för jag vill prova dom först..




 


Du är ett geni..

Av Mikaela Billström - 29 mars 2011 17:34


Jag älskar white trasch tv och jag blev mer än lycklig när Jersey shore säsong 3 började sändas men nu känner jag ett litet tomrum över det sista avsnittet. Jag vill inte att det ska vara slut, jag vill att dom stänger in dom i strandhuset och sätter upp en massa kameror som följer dom 24/7 - precis som i big brother. Jag älskar den där italiano stylen som dom kör med. Det är så himla white trasch men på samma sätt är det så himla rätt på just dom.


Jag kommer att sakna Pauly D mest. Hans "Caaabs are here" och "It´s T-shiiiiiiiiiiirts time" kommer jag att sakna ..Bigtime..



 



Jersey shore har slagit rekord och är det programmet på MTV som haft mest tittare - Någonsin.







Michael Cera har blivit jersey shored. .




 



Jag hoppas att det kommer en säsong 4..Hoppas, hoppas. hoppas..



Av Mikaela Billström - 29 mars 2011 15:59


I går eftermiddag kom jag på att jag skulle åka ut till Birsta för lite shoping. Jag kom dit 1 timma innan stängning så det blev en sväng in på Tiger, MQ och vero moda. Jag köpte ett par byxor, en vit skjorta och en halsduk. Vart lite smink ifrån Kicks´s också, som vanligt..


Jag ligger just nu i soffan med ipoden i ena örat och lyssnar på en ljudbok. Jag är hungrig men jag har ingen aptit. Är lite små nervös inför i morgon, jag försöker intala mig själv att det kommer att gå bra men negativa tankar tränger sig fram. Ont kommer jag garanterat att ha så vi får se hur det kommer att gå när jag ska jobba natten..




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards