Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Mikaela Billström - 11 mars 2011 21:26


Vad är det för fel på mannen?

Jag blir äcklad och arg.

Dax att växa upp kanske?



Av Mikaela Billström - 11 mars 2011 20:00

Hej mina fina!


Nu precis såg jag att killarna ifrån Salong betong hade lämnat en kommentar. Rätt häftigt, jag har ju inte tagit kontakt med dom utan dom måste ha kommit in här på bloggen och sett det. Jag ska ringa dom under nästa vecka och kolla om jag kan mejla en bild på mina tatuering och se vad dom kan göra med det.   


Idag har jag jobbat..Det har gått segt och jag har varit dödstrött. Vart en massa stress för jag skulle i väg till vårdcentralen för att ta fler prover under lunchen och när jag väl kom dit så hade dom lunch stängt. Rätt värdelöst - Dom flesta som jobbar inom vården stänger väl inte ner verksamheten och går på lunch i en timme?det funkar ju inte.. Hur som helst gick det ju bra och det var ingenting att vara nervös över. Nu hoppas jag att jag är färdig med alla prover och att dom kan se vad det är för fel på mig.


När jag kom hem idag fick jag en ny kamera utav Micke. Min andra kamera var det ju någon som förstörde på en förfest för några veckor sedan. Men det spelade ingen roll, den var förbrukad för länge sedan. 



  


Nu ska jag bli duktigare på att uppdatera fler bilder. Det är så himla drygt att ta med system kameran varje gång man ska ut på något men denna får lätt plats i väskan.



Du som kommenterade om att du ville se en bild på tatueringarna så kommer det. Ska försöka fixa det under morgondagen..


I går fick jag hem mina nya extensions så har precis färgat det så det ska matcha mitt hår. Det var längesedan jag använd extensions nu men jag blev så sugen när jag fick ett reklam mejl ifrån Rapunzel.se där jag beställer håret. Om ni ska köpa extensions så är Rapunzel helt klart det bästa. Dom har även priser som är helt okej,hår är ju är ju rätt dyrt men man kan ju använda det väldigt länge om man är rädd om det.


  


På Söndag ska jag eventuellt träffa en jobbarkompis och hennes hund. Hon har en varghund som väger 86 kg så vi tänkte knäppa kort på den tillsammans med Chanel som väger knappt 2 kg. Tror det kan bli rätt schysta bilder faktiskt.


Nu ska jag fixa i ordning lite middag och titta lite på Let´s dance. Efter det blir det ett nytt avsnitt utav Jersey shore. Det är nog det bästa med Fredagar - Att det släpps ett nytt avsnitt.


Ha en mysig Fredags kväll.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards