Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Mikaela Billström - 19 mars 2011 00:44


Hej mina fina!


Ikväll jobbade jag till klockan 21:00 sedan åkte jag hem och blev bjuden på en jätte god middag. I helgen är jag ledig och det ska bli så himla skönt att få sova ut. Har fortfarande öroninflammation som inte verkar ge med sig men det är lite bättre idag.


I morgon flyttar jag till hem till mamma och pappas hus då dom ska till fjällen. Ska passa Zlatan och Timjan, får se hur det går med tanke på att dom verkligen hatar mina hundar.

Vi får se hur det går..


Snart drar vi igång med fotbollen igen och det ska bli jätte kul. Hoppas bara att alla tjejer som var med föra året är med nu också för vi måste ju ta hem bucklan även detta år..Något annat är helt otänkbart.



   


Hittade den här bilden under mitt bildarkiv här på bloggen. Fattar ni hur svettig jag var här?Och fattar ni hur ont det för när han trycker in sprutorna i läppen?Bedövningen var vidrig att ta så nästa gång ska jag fråga om vi kan hoppa över den. Jag tror faktiskt att bedövningen gjorde ondare än själva ingrepet.  Mina läppar måste fyllas på nu igen för dom har nästan gått tillbaka till min vanliga storlek..:(



                     



Nu blir det en ansiktsmask innan läggdags.


XO 

Av Mikaela Billström - 19 mars 2011 00:31


  



Cara Collection säljer egendesignade flätade sidenarmband i olika färger och kombinationer med pärlor och hängen. För varje armband som säljs via webshopen går 10 kr per armband till Diabetesfonden..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards