Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 2 oktober 2012 14:02


Hej mina fina!


Jag fick en liten sovmorgon idag så det var skönt. Jag brukar annars vakna 0600 varje morgon är Mickes klocka ringer och då är det i regel helt omöjligt att somna om. Jag har precis tagit en lång dusch och tvättat håret så ska blåsa och platta det nu innan jag ska åka över till barnmorskan för kontroll. Hela mitt liv kretsar kring bebisen nu och jag förstår att det kanske är lite tråkigt att läsa om men om några veckor är det andra bullar, blir nog en massa babyprat då också men då har man kanske lite mer till liv än vad jag har just nu. Jag menar, jag är liksom hemma  hela dagarna och tittar på Paradise hotel liksom..Hur spännande kan det bli ?;)

 

Nu måste jag göra i ordning mig.

 

Hörs senare Xo

 

 

 

 

 

 

 



Av Mikaela Billström - 2 oktober 2012 13:54




Jag känner på mig att lillan skulle älska dessa babykläder från Juicy couture, vem skulle inte det?

Deras mjukdressar är nog dom skönaste och snyggaste som finns så det känns självklart att hon ska ha en sån som hon kan mysa runt i. 


Jag är så glad över att vi ska få en tös, hur roligt är det inte att köpa babykläder för tjejer?:)

 

Mammas lilla fashionista ;)..






     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards