Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 11 oktober 2012 21:28


Gud, jag saknar min gamla kropp nu när min graviditet når sitt slut. Jag har klagat mycket på min kropp genom åren men nu saknar jag faktiskt den och är uppriktigt orolig över att jag inte kommer att få tillbaka den.. Jag har pratat mycket med Micke om att göra en bröstoperation när jag är klar med amningen. Han säger att jag absolut ska göra det om jag själv vill och jag är inne på det nu. Jag vill inte göra större bröst eftersom jag har naturlig stora utan det är mer för formen och jag kan tänka mig att brösten inte blir finare efter en graviditet/amning, snarare tvärtom.


Jävla I-lands problem egentligen men kan man fixa det så varför ska man inte göra det?Varför ska man inte bry sig om sitt yttre bara för att man blir mamma?Det ligger väl i kvinnans natur att man vill vara fin och fräsch.



Det blir långa promenader med vagnen och bättre kost när lillhjärtat har kommit ut. Tänk er, detta är våran sista helg utan barn. En bisarr känsla som känns overkligt, så overklig att jag inte kan ta in det. Jag tror på att jag är mamma på Tisdag när jag får hålla henne i famnen.Innan dess är det fortfarande bara en dröm..En dröm vävd av kärlek och längtan.

 

 

 




Snygga Victoria secret angels!


 


Av Mikaela Billström - 11 oktober 2012 14:22


Idag är jag supertrött och har ont i ryggslutet och känner mig allmänt hängig.

Humöret är på topp men kroppen hänger inte riktigt med, hon är magen är också väldigt slö idag..


Så vi tar med oss denna bok och lite vindruvor och lägger oss i sängen ett tag och väntar på att pappa ska komma hem,




Hoppas att ni får en fin dag!

 

 




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards