Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 8 oktober 2012 19:21


Jag älskar Solsidan. Ni missade väl inte säsongstarten igår?

Jag läste idag att gårdagens avsnitt fick en hel del ris men jag tyckte att avsnittet var i samma klass som dom andra.

 

Mickan var i sitt esse som vanligt och det är hon som gör hela serien enligt mig :).

 

 

 

 






Av Mikaela Billström - 8 oktober 2012 13:32


I dag blir det sista turen till stan innan bebisen kommer. Är ju bara en vecka kvar nu, som längst alltså. Måste på apoteket och köpa lite babyartiklar och sedan måste jag köpa lite nytt smink till mig själv. Jag tittade i min sminklåda igår och jag började nästan att gråta.. Allt är typ slut!! Hur kunde jag ha missat det?Jag som ALLTID har reserver av foundation och annat är nu helt barskrapad. Förvandlas man till en liten grå mus för att man är gravid  eller är man helt enkelt för lat för att bry sig?För mig är det jätte viktigt med hår och smink, jag har sagt till mina gravida vänner att jag vill hinna färga håret och brynen innan jag ska in på BB för jag vill inte gå omkring där ful och grå. Jag fick höjda ögonbryn tillbaka. Jag vet, det ä förmodligen det sista man tänker på i den miljön men jag hatar att känna mig grå, jag vill känna mig fräsch när lillan ska komma till världen - Så enkelt är det:).Sedan behöver man ju inte överdriva med lösögonfransar, lipliner och dyligt men lite färg i brynen och på fransarna skadar väl inte?

 

 


  






Nu ska jag fixa håret innan det är dax för mig att bege mig. Börjar jag nu så är jag säkert klar till fyra tiden..






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards