Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2012 16:09


Hej mina fina!

 

Igår var vi på Saffran med Mickes familj och åt en god middag. Så skönt att komma ut lite och det var ett tag sedan vi var ut och åt nu. Efter middagen så skjusade vi Maria och Anette till Nordic hallen för dom skulle gå på Ladies night sedan åkte vi ner på Hemmakväll och hyrde tre filmer. Jag valde filmerna som senare visade sig vara en total flopp.. Första filmen hade vi sett, andra filmen var på franska (Och jag hatar filmer som inte är på svenska eller engelska, kan inte se skiten)och den tredje filmen var det sämsta jag har sett, vi såg kanske 20 minuter sedan stängde jag av och istället tankade jag ner En djävulsk romans med Ryan Phillip. Gud, vilka minnen jag har av den filmen då jag och Emelie satt och dreglade som 13 åringar, efter att jag hade sett den filmen så tapetserade jag mitt rum med affischer av Ryan Phillip. Jag var så himla kär i honom haha..

 

 

 





 


Fina Anette



 


Micke och hans fina pappa. Ser ni vad lika dom är varandra?Hade blixten på så bildkvaliten är inte den bästa..:)



 


Jag och mina tjocka kinder.. Och jag som inte trodde jag hade gått upp mer än på magen. Denna bild gav mig en grym avspegling av verkligheten ;)haha..



 


Me, Maria och Hasse



 



 Hasse och Anette..Som snart kan titulera sig - Farmor och Farfar :)

 

 

 




Micke kom precis hem från affären nu. Jag har varit så himla sugen på digestivakex hela dagen så han åkte och köpte det till mig. Han köpte även en massa annat gott och just nu står han och lagar gryta i köket. Alla gravida kvinnor borde få en lika dan kille som jag har, dom borde dela ut dom på första inskrivningen på mödravården.

 

Nu ska jag lägga ner mig i soffan och läsa tidningarna som Micke köpte åt mig på affären och invänta middagen.

 



  









Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards