Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2012 22:06


Hej mina fina!


Jag och älsklingen ligger i soffan och tittar på Xfactor och äter en massa gott. Så himla skönt att det är helg så han kan vara hemma med mig, jag skulle helst vilja ha honom hemma hela tiden nu när bebisen kan komma när som helst. Annars är jag en enstöring, som erimiten i skrotnisse. Minns ni honom?Jag orkar inte riktigt träff folk just nu. Jag vill bara vara hemma och mysa runt i min pyjamas och äta kex med varm chocklad. Inte ha några måsten utan bara ta dagen som den kommer..

 

Vi har just nu lite namnångest. Vad ska hon heta?Är det en Mira?Freja är också ett namn som ha satt sig i huvudet på mig och Micke gillar Thelma så det står mellan dom tre namnen. Kristina är ju givet då det är ett släktnamn både på min och  Mickes sida, lite komiskt då Hans som är ett släktnamn i min familj också är det i hans så våra mellannamn är ju rätt givna.

 

Nu ska vi titta på Johan Falk och äta en massa mer onyttigheter. Ja, just ja.. Vägde mig hos bm och jag har gått upp 12 kg!Herregud..12 kg!Hon trodde även att snuffsan var en stor tjej som säkert landar på 4,5 kg när hon har anlänt. Undra om det stämmer?:)

 

Trevlig helg nu raringar!






                




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards