Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 12 oktober 2012 16:27


I detta nu är Micke på väg hem från jobbet. Den underbara känslan man får när det äntligen är Fredag är ju i fyrdubbel (kan man skriva så?)bemärkelse för idag klockan 16:00 går han på sin pappaledighet. Han ska vara hemma med oss i fyra veckor nu, jag tror aldrig att han har varit borta från jobbet så länge sedan vi träffades. Sure, känner jag honom rätt så kommer han sitta med sin jobbdator och med mobilen i örat ändå men han kommer att vara 100% tillgänglig här hemma och den känns så himla bra.

 

Var någon som frågade hur vi tänkte lägga upp våra föräldrardagar men vi vet inte riktigt än. Micke tar såklart ut sina 10 dagar nu sedan har han tagit två veckors semester sedan början han jobba som vanligt igen. Jag kommer alltså att vara hemma på heltid till en början sedan funderar vi på om Micke kanske ska ta pappaledigt en dag i veckan eller nått sånt. Det är lite svårare för hon att vara ledig än vad det är för mig så vi får se hur vi löser det. Han vill väldigt gärna vara hemma lite han också men samtidigt så är hans jobb väldigt viktigt för honom så vi få se hur vi gör.

 

 

Nu ska jag ta av mig denna sunkiga träningsoverall och fixa håret för vi ska på Ica och handla en god middag. Tänkte göra inbakad oxfilé med vitlökssmör, så himla gott. Ska även gå in på bolaget och köpa en flaska champange så vi kan skåla (Jag med nått alkoholfritt såklart). Hoppas hon inte planerar att komma inatt bara om Micke inte får köra..Då får vi springa över till mamma och pappa så får dom köra. Tror inte Mamma skulle ha nått emot det då det enda hon surrar om nu är bebisen. Jag existerar liksom inte, hon ringer och frågar "Hur mår bebisen?", "Har du några känningar?", " Nu kommer lillmomme snart (Ja, hon kallar henne för lillmomme).

 

Min mamma är lite udda, ni som har träffat henne vet vad jag pratar om. :)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 12 oktober 2012 15:09






 

 

 

Jag såg reprisen i morse när jag skulle äta frukost och jag höll på att skämmas ihjäl, jag ville dra täcket över huvudet och försvinna från jordens yta.Vad är det för fel på en del människor?Den där tjejen som medverkade ,Sandra eller vad hon hette. Hon utgav ju sig själv att vara kvinnans gåva till mannen. Hon var oralsexets queen och  hon skulle lära upp alla kvinnor att suga. Herrejävlagud. 





 









Killar seriöst, om ni tänder på detta så kommer jordens befolkning att utrotas och vi måste bygga ett likadant skepp som dom gör i 2012 och rädda med alla normala människor som sedan börjar om på en ny planet.. 

 

 

 

Kolla på klippet på egen risk!

 

 

 

 






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards