Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 19 oktober 2012 19:54

Hej mina fina!

 


Barnläkarn skulle ju ringa idag men såklart hade dom ringt på min mobil och den lever ju sitt eget liv så jag missade ju såklart det. Ska köpa en ny mobil i helgen om jag har tid och ork. Vi hämtade hem hundarna förut och dom var helt saliga i Mira. Just nu ligger hon bredvid mig i soffan och Charls ligger och vaktar henne hela tiden. Han är så fin och beskyddande mot henne så..Chanel är också fin mot henne men hon vill fram och slicka på henne hela tiden så man måste säga till henne.



Jag tänkte skriva en förlossningsberättelse och lägga upp bilder men jag tänkte att det kanske inte någon vill se?Om ni vill ha ett sånt inlägg så posta en kommentar.




Micke står i köket och lagar middag medans vi myser i soffan. Nu ska vi se på Xfactor och ha lite Fredagsmys, smärtan är bättre idag men jag är fortfarande väldigt orörlig så Micke får ta hand om två bebisar i nuläget :)..Stackarn..





     

Av Mikaela Billström - 19 oktober 2012 19:49



I dag fick jag jätte fina kläder av min faster Maria.

Maria är också min gudmor.. Visste ni föresten att Mira kommer från namnet Maria?Mira betyder också prinsessa så det passar

ju klockrent på mig.

 

Här är jag i min nya mössa :)!






                 

Av Mikaela Billström - 19 oktober 2012 14:18

Hej mina fina!


Har inte haft tid eller ork att uppdatera tyvärr. Jag har mått väldigt dåligt efter operationen, i går natt kunde jag inte röra mig alls, en jobbig känsla att känna sig så maktlös. Specielllt nu när jag har ett spädbarn att ta hand om. Micke har en naturbegåvning, han är som gjord för att vara pappa. Han fick så mycket beröm på BB av alla sköterskor och här hemma är det han som har fått lära mig hur vi ska sköta henne. 


Jag ska åka och hämta hem hundarna nu som är hos mickes föräldrar med jag lovar att skriva om hela förlossningen senare ikväll.


Det är så himla skönt att bara få vara hemma och pussas med denna underbara varelse. Världens snällaste och vackraste bebis :)


Vi hörs lite senare.


/ Den lyckliga lilla familjen.

 

 



PS: Grattis till Martina som fick sin tös två dagar efter oss:)

 

 

 


       

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards