Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 10 oktober 2012 07:18

 

Här sitter jag och myser i soffan med mina två älsklingar. Mickes klocka ringde klockan 0600 och då i samma veva var det en dam som bestämde sig för ett yogapass i magen..Bara att kliva upp alltså.  Orkade inte gör i ordning frukost så jag tog en Magnum. Nyttigt och bra, eller hur..

 

Igår var jag in på stan för att fixa det sista,jag har fått så mycket olika tips om vad jag ska köpa men eftersom en graid kvinnas hjärna krymper (Kolla wikipedia)så kom jag inte ihåg någonting så jag gick in på Apoteket och sa "Tjena, nu är det så att jag ska få en bebis om några dagar så jag undrar lite över vad jag behöver", det visade sig vara ett effektivt sätt för tjejen började plocka ner allt möjligt ifrån hyllorna. Min tanke var bara - Behöver jag verkligen det här?, ja tydligen..

Efter Apoteket så gick jag till min favoritaffär Kicks och köpte lite saker till mig själv, köpte bla en ny foundation ifrån Lancome som jag har blivet tipsad om. Jag har stora förväntningar på den.   



Har lite saker som jag borde göra i dag men jag vet inte om orken finns. Skulle behöva åka på kyrkogården och plantera lite, skulle också behöva åka till mormor och hälsa på henne. Hon är sämre och det är svårt att få kontakt med henne nu då hon oftast ligger i sängen och stirrar upp i taket. Hon reagerar inte ens på min big mama mage och då är det illa. Skulle också behöva städa och mycket annat men jag kommer att ta dagen som den kommer. Orkar jag så orkar jag annars så struntar jag i det..


Det är det som är det härliga med att vara höggravid. Ingen förväntar sig att man ska orka göra saker. Jag försöker att inte utnyttja älsklingen för mycket men den sista veckan har han fått jobba lite extra. Jag älskar honom så himla mycket för att han är så fin mot mig, Han har aldrig under dessa sex år höjt rösten eller svurit sig hes över mig, han har ett enormt tålamod och vi bråkar aldrig.



Jag vet att jag har valt den bästa pappan i världen till min dotter och det känns tryggt och bra.




           



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards