Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Mikaela Billström - 13 oktober 2012 21:11

 
 

ÄNTLIGEN!!!

 

Som jag har längtat efter denna film. Nu ska jag mysa ner mig i soffa och titta på den, hoppas den uppnår mina höga förväntningar nu.



Återkommer om vad jag tyckte efter filmen.





 






Sal Paradise följer med sin vän och hjälte Dean Moriarty på en livsomvandlande resa genom USA. Fast besluten att undvika ett trist och förbestämt liv, törstande efter den ultimata friheten och de stora äventyren upptäcker de allt deras värld har att erbjuda. Och slutligen, sig själva





Av Mikaela Billström - 13 oktober 2012 20:58


Hej på er!


I dag har vi haft en lugn och skön dag. Jag har legat i soffan och läst klart boken som jag skrev om för några dagar sedan, Puma Swedes självbiografi. Vi har också varit en sväng till Mickes föräldrar och fikat, vi hämtade även hem en barnsäng som Micke har haft när han var liten. i har u redan en säng men jag funderar på att ställa in denna i vårat sovrum så har vi en där också. Efter det åkte vi på kyrkogården tillsammans med Sara och karln hennes och tände lite ljus. Det är så vackert där på Hösten med alla färger och allt.


Vi har också börjat fixa klart vårat nya sovrum och jag tror att det kommer att bli riktigt fint när det är klart. Kan slänga upp en bild på det imorgon så får ni se.




 



 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards