Alla inlägg den 14 oktober 2012

SHM

Av Mikaela Billström - 14 oktober 2012 19:27




Jag älskar den här låter, bästa ever!





There was a time, I used to look into my fathers eyes
in a happy home, I was a king I had a golden throne
those days are gone, now the memorie’s on the wall
I hear the songs, from the places where I was born

Upon a hill across the blue lake
that’s where I had my first heartbreak
I still remember how it all changed
my father said



Don’t you worry, don’t you worry child
see heavens got a plan for you
don’t you worry, don’t you worry now

Don’t you worry, don’t you worry child
see heavens got a plan for you
don’t you worry, don’t you worry now



There was a time, I met a girl of a different kind
we ruled the world, I thought I’d never lose you out of sight
we were so young, I think of her now and then
I still hear the songs, reminding me of a friend

Upon a hill across the blue lake
that’s where I had my first heartbreak
I still remember how it all changed
my father said


Don’t you worry, don’t you worry child
see heavens got a plan for you
don’t you worry, don’t you worry now

(See heavens got a plan for you)

Don’t you worry, don’t you worry child
see heavens got a plan for you
don’t you worry, don’t you worry now






Av Mikaela Billström - 14 oktober 2012 19:02


  




På bilden ovan ser ni resultatet av mitt bullbak. Tänk er, det kanske bor en liten bullmamma även i mig.

 

  

 

 

Chanel har varit jätte mammig idag så hon har suttit på mina bröst för att inte missa något intressant.

Ursäkta min fula outfit och mitt risiga hår, har inte haft nån ork till att fixa håret eller sminket idag då vi bara har varit hemma och fixat med sovrummet och annat.





   






Av Mikaela Billström - 14 oktober 2012 13:06



Idag vaknade jag av mensvärk men eftersom jag inte har mens i nuläget så funderar jag på om det kan vara ett förstadie till värkar. Det känns lite bättre nu så jag väntar med att ringa förlossningen. Det borde väl bli värre och värre om det är dax tycker jag, dessutom kan man säkert ha lite ont i tjejmagen utan att det nödvändigtvis är någon fara.  Lillan har varit lugn hela morgonen men nu börjar hon sträcka på sig. Så skönt att få bekräftelse i form av rörelser från magen.


Micke håller på att renoverar på övervåningen och jag ska börja med bulldegen för att sysselsätta mig några timmar. Önska mig lycka till, det kan verkligen behövas. :)!

 

 

Bara två dagar kvar nu....

 

 

 

                     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards