Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Mikaela Billström - 1 februari 2012 13:40



Remember that happiness is a way of travel, not a destination.








 





Av Mikaela Billström - 1 februari 2012 13:26






Inte världensbästa bild på mig och Erika men jag bjuder på den. Denna är tagen i Fredags:)

Min jobbarkompis och vännina :)Tycker grymt mycket om denna tjej..





   


Jag precis innan jag ska hoppa in i taxin..Erikas martina drinkar var inte att leka med..

Av Mikaela Billström - 1 februari 2012 13:03


Hej mina fina!


Jag vet att det ha gått några dagar nu sen sist men jag har haft fullt upp..I går så var vi på hockey, Timrå möte Frölunda i eon arena och det gick väl så där kan man säga. Sista perioden var jag helt inne i hur tanten bredvid mig kunde ha så långt och rakt hår. Det var märkligt, det såg ut som om hon hade extensions.. Men jag har svårt att tro att en dam på 80 år använder just extensions..Och den blonda färgen?var den äkta?var hon egentligen gråhårig?..Jaja Shit the same..tillbaka till hockeyn. Timrå förlorade såklart. 

Tror matchen slutade 0-3. Företaget som pappa jobbade på har en loge så vi fick schysta platser iallafall. Hade förmodligen avlidit om jag hade behövt se spektaklet från en vanlig sketen sittplats..;)




I dag är jag ledig så jag kommer bara att ligga och slappa i soffan och titta på lama såpa avsnitt till 16:00 .

Då måste jag börja städa så att det se ut som om jag har varit i farten hela dagen...


Som Majvor sa -


" Man får inte vara dum - Då blir man chef"..





 


Jag på matchen igår..



Av Mikaela Billström - 1 februari 2012 12:56







Min fina svärmor köpte med sig några produkter till mig ifrån Taxfreen nu när dom reste till Egypten.

Jag älskar Smashbox´s produkter så jag blev jätte glad så klart :)








  l



Med risk för att låta tjatig så är nog denna primer den bästa någonsin. Din hud blir som en babys och din foundation håller 24/7.


Löööööv it..







 


Få fylligare läppar på en minut?Då ska du köpa detta läppglans..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards