Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Mikaela Billström - 13 februari 2012 19:26


Tja tja bloggen!



Ligger hemma i soffan och är helt slutkörd. Det har varit mycket på jobbet och jag har dessutom haft medarbetarsamtal med bossen min. Mötet gick bra, hon hade inget att klaga på och hon sa att jag hade ett väldigt bra bemötande och kunde ta folk på rätt sätt. Hon har helt rätt, jag har väldigt lätt för  att ta folk och kunna sätta mig in i deras situationer.. Vi lämnar det nu. I morgon är det Alla hjärtans dag, bästa dagen på hela året - om man inte är singel förstås men det är jag ju inte. Jag är ledig imorgon så ska vara hemma och göra en god middag tills M kommer hem ifrån jobbet. Tänkte även köpa någoting men jag vet inte vad. Det är himla svårt att köpa presenter till honom för han har ju typ allt. Jag fick ju en Burrberry väska av honom så det blir lite svårt att matcha det men någonting kommer jag nog på.



Nu ska jag äta så ni får nöja er med lite White trasch tv tills jag är tillbaka. ;)




KrämAndCrystal





               

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards