Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Mikaela Billström - 7 februari 2012 22:27


Hej mina fina!


Det har varit en lång och jobbig dag på jobbet. Jag känner mig så himla trött men jag håller mig vaken för jag ska se reprisen av Top model Stockholm. Åh, i love Jonas. Finns det någon som är som han ?Han är helt otrolig och så himla glad hela tiden.

Idag när vi kom hem ifrån jobbet så var det 15 grader inne, hundarna låg under täcket i soffan och vägrade komma fram.Pricken över i:et var ju såklart att all ved tog slut igår så vi hade ingenting att göra en brasa med. Vi fick såga till några plankor som var ifrån renoveringen på övervåningen och nu äntligen börjar vi få lite värme här hemma.


I morgon har jag APT på förmiddagen sedan är jag ledig i 3 dagar. Det är verkligen välbehövligt.Jag känner själv att jag är uppe i varv hela tiden och stressar upp migför ingenting. Det är väldigt jobbigt att ha som ett stressmoln över sig men i dagarna som kommer ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Jag måste komma ihåg att boka en veterinärtid till Nellen som har fått nå kvalster. När hon blir exter och glad så hetsar hon upp sig så att hon knappt kan andas..Lillhjärtat mitt.






     


Chanel och Charls busar i skogen. Hösten -10



           


Ful bild på mig men Chanel är så fin på den här bilden. Det här är verkligen hon i sitt esse:)

Av Mikaela Billström - 7 februari 2012 22:17



När man inser att man har kastat pärlor för svin så är det svårt att veta hur man ska göra?Ska jag låta dom/hon ligga kvar där i leran eller ska jag hjälpa hon upp? Nä, jag kanske förlorade pärlorna..



MEN jag har fortfarande diamanterna kvar..






 


Av Mikaela Billström - 7 februari 2012 22:04
















Filmtips!





Alice ska separera från sambon, det gemensamma hemmet har lagts ut på marknaden och spekulanter strömmar in och ut från visningarna. Men ett underligt par vägrar att gå - två fullblodspsykopater för vilka Alice blir en bricka i ett sjukt spel. Vad tar man sig till när man blir fånge i sitt eget hus?





     













Jag tyckte att filmen var bra. Det är ju en rysare men jag tycker att det lutar mer åt triller än skräck. Skådisarna var bra och den var spännande från början till slut.


Den får 3,5   av 5 möjliga  




Alltså jag vet att jag inte är någon hans Wiklund när jag ska ge omdömen men jag hoppas att ni har överseende med att jag inte går in allt för mycket på filmerna. Jag hoppas att ni gillar nån av filmerna som jag har tipsat om.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards