Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Mikaela Billström - 18 februari 2012 18:16


Hej mina fina!


Idag har jag och älsklingen bara tagit det lugnt. Vi åkte in en sväng till Birsta med pappa och shopade lite och åt sen lunch sedan åkte vi på Willys för att handla lite mat. Ikväll blir det mys framför melodifestivalen, vi skulle egentligen gå på bio och se "En gång i Phuket" men vi gör det imorgon istället. Ska försöka ragga med mig syrran då ochså för det var så längesedan som jag träffade henne.



Ska ta en varm dusch nu och göra en inpackning och sedan smörja in mig med min nya bodybutter som jag köpte på Kicks idag. Den luktade så himla gott. Jag är svag för all sorts lotion och har så det räcker till hela Njurunda men jag kan ialf inte sluta att köpa hem nytt.. Så typiskt mig.





Ha en underbar helg nu.


Xox







Jag just nu..


   

Av Mikaela Billström - 18 februari 2012 18:10




Tips!


Lider du av fet hårbotten eller flottigt hår?


Torrshampoo i all ära men jag har testat att använda vanligt kroppspuder (eller babypuder)och gnugga in det men fingrarna i hårbotten och Voila - Håret ser nytvättat ut. Eftersom jag är blond så vet jag inte hur detta funkar för brunetter men jag tror att det går lika bra bara man är noga med att gnugga ut pudret.







 








Ett budget tips från mig till dig !




Av Mikaela Billström - 18 februari 2012 17:52





 





Ligger hemma i soffan och tittar på Whitneys begravning. Jag skyndade mig hem ifrån stan för att jag inte skulle missa den. Det är jättefint men också väldigt tragiskt. Det är hjärtskärande att se hennes dotter Bobby Kristina, hon är bara 18 år. Hade jag tappat min mamma när jag var 18 år hade hela mitt liv rasat samman och det skulle vara overkligt svårt att resa sig igen. Det var (och är) ju klippan i sitt liv, speciellt som 18 åring..


Jag hoppas att det finns någon vuxen i hennes liv som hjälper henne nu..








  















 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards