Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Mikaela Billström - 15 februari 2012 18:41



 

Denna svarta skönhet ifrån Mullberry..











 



En lång och skön Thailands semester..








 






Body spray från Victoria secret. Luktar gudomligt gott ..









 



Alexander McQueen´s dösnygga döskallescarf. Synd att dom gick som smör i solsken efter hans bortgång i Februari så nu finns det bara fula kopior (Äger en sådan själv, en ful kopia alltså(Detärförjävigt)..








 


Efva Attlings diamant ring "Bend over".. Det skulle sitta perfekt på mitt finger..Jag bara vet det.









 



En Audia a5:a. Jag har alltid älskat Audi och skulle väldigt gärna vilja ha en sån som på bilden ovan..







 



Skulle vilja ta dykcertifikat i något varm och fint land..






 


Denna klocka från Marc Jacobs är en favorit..

Av Mikaela Billström - 15 februari 2012 17:59



Jag har fastnat för Elin Kling den senaste tiden. Vilken sjuk utstrålning den tjejen har, och vilken känsla hon har för mode. Sofie Farhman i all ära men jag tycker inte att hon har sin egna stil. Hon sticker inte ut utan kör med sina märken och "Hösten mode". Elin sticker ut på ett coolt och kaxigt sätt och det är det jag gillar med henne.



Fortsätt så Elin..





     




Besök Elins blogg här  ----->   Elins blogg

Av Mikaela Billström - 15 februari 2012 17:45



"A woman is a woman!"

 


- Heidi Klum






 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards