Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Mikaela Billström - 21 februari 2012 22:04


Hej mina fina!


Idag är det min mammas dag. Hon blir 49år. Jag har en rätt så ung mamma faktiskt och det är bra för vi är väldigt lika. Hon fick brorsan när hon var 18 år och mig när hon var 21, eller om hon hade fyllt 22. Jag minns inte riktigt men som 26åring så var hon tre barn mamma.Helt sjukt..


Tänk om jag skulle ha 3 barn idag?Sitter just nu och tittar på Top model Sthlm, kan ju inte missa det då min älskling Jonas är med i panelen. ;)Tittade på Mod alla Odds förut och jag började att storböla. Alltså, jag är så himla känslig. Jag kan börja gråta åt vad som helst om det är den tiden på månaden..



Ska nog lägga mig strax då jag har fått sjukt ont i halsen. Brukar få det på kvällen men på morgonen känns det mycket bättre. Jaddaa vad intressant;).Hoppas att ni antecknade det nu.



/


sleep well sweetface..








       

Av Mikaela Billström - 21 februari 2012 17:27







 







"Vi var ett fint gäng, bra killar och så en primadonna. Primadonnan körde med sitt larv: ”I Arsenal förstår ni, där gör vi så här. Det är faktiskt så man ska göra. För i Arsenal vet man sånt”. Den stilen ungefär. Jag ruttnade på det. ”Jag har ont i ryggen. Ojojoj. Jag kan inte åka i den vanliga bussen. Jag måste ha det och det”.


Vem fan var han och komma och köra överklass med oss.






Citaten ur Zlatans självbiografi är i världsklass och det är det som gör boken så himla bra.




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards