Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Mikaela Billström - 9 februari 2012 19:17



Jag fick jätte fina rosor idag. Jag älskar verkligen blodröda rosor och jag tycker att det är väldigt romantiskt att ge någon man älskar röda rosor. Fick även mina två Chihuahuaor inslagen. Dom lovade att dom skulle vara snälla hela dagen nu när jag har namnsdag och allt. Än så länge har dom varit lugna men jag är tveksam om det kommer att förbli så :)! ..Time will see..






   

Av Mikaela Billström - 9 februari 2012 14:48


Jag surfade runt lite och hittade av en händelse denna tavla på googel. Jag tyckte att den påminde mig om någon men kunde inte riktigt sätta fingret på vem det var..






 


Senare slog det mig - Den påminner väldigt mycket om Nathalie och mycket riktigt så är det en konstnär ifrån Juniskär som är konstnären och som har målat tavlan för att senare skänka den till Nathalie fonden.





Jag hade gärnat velat haft denna tavla, tycker den är väldigt vacker... Även fast den är mörk och dyster så har den ändå en glädje i sig..





Synd att jag inte vet vad konstnären heter.. Vet ni det ?









 

Av Mikaela Billström - 9 februari 2012 12:49


     

Av Mikaela Billström - 9 februari 2012 12:43



Jag kan verkligen inte tycka att detta är snyggt. En annan färg på utväxten är Okej men detta?!


Nej, detta är för mig ett Big no no..



   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards