Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 1 oktober 2009 21:05


Tjingeling!


I dag har jag varit på mentor samtal på skolan. Det gick jätte bra och det känns så grymt skönt att det går bra i skolan. Jag har aldrig varit någon pluggis men nu går allt filemang.


Efter samtalet åkte jag och farmor på birsta och shopade. Jag köpte en ny hylla till toaletten och en ny spegel till hallen. Satt även ihop hyllan het själv , helt utan anvisningar. :)


I morgon ska jag och Micke hem till Majsan gumman och gratta henne nu när hon har fyllt 25år. Har inte kommit på

vad jag ska köpa än men i morgon kommer Sara hit, hon har lovat att följa med mig på stan och hitta något till henne.


Just nu har jag precis kollat på Idol. Har röstat flera gånger på Tove. Hon är så grymt skön och jag önskar verkligen att hon går vidare ikväll. Så kom igen och rösta på henne - 099 41405.







Allt känns även mycket bättre idag, orka inte lägga ner min energi på detta längre.




majsan   

Majsan hemma i mitt kök på min 24 års dag.




Av Mikaela Billström - 1 oktober 2009 00:01


Vad är det här egentligen?


..


Har bara skakat på huvudet åt det andra jag har hört, har inte lagt någon större vikt i det alls men nu börjar jag bli lite less, eller besviken kanske är det rätta ordet.


När man har druckit kanske man ska vara tyst istället för att springa omkring och säga till en person att jag pratar om honom.

Vet inte riktigt vad du citerar- men jag blir väldigt ledsen över det iallafall.. 



Jag är bara tyst och håller mig på min kant, kan vi inte bara stanna där då?





 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards