Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 28 oktober 2009 19:26


Trött, Trött och så jäkla trött känner jag mig. Sov två timmar när jag kom hem ifrån jobbet.

Igår kväll började jag och gubben se desperate housewife´s serien från början, jag har alla boxar utan den nyaste som går på tvn nu, vet inte riktigt när den släpps men jag längtar efter att kunna sätta den tillsammans med dom andra boxarna i dvd hyllan.


Föresten, är det någon som vet när coco Chanel filmen har premiär?

Har letat lite efter något datum men utan framgång.


Vi har beställt biljetter till Idol nu också, om tre veckor. Då är det bara fyra stycken kvar och det innebär att det är omgången innan vilka som går till final. Jag hoppas att Tove, Rabih och erik kommer till final..

Hade velat se Hocker där också men det gick ju åt skogen när han i fredags packade sin väskor och åkte hem:(.

Shit, kolla på mig. Jag sitter och skriver om Idol.. IDOL?halloo, vad har hänt med mig egentligen?

Jag känner mig lite som en tant ibland. Fast det är en härlig känsla att inte behöva känna att man har något behov av att gå ut varje helg längre. Ibland är det grymt kul att gå ut och rensa hjärnan lite med några härliga tjejkompisar. Men inte varje helg, jag har kommit över det..



  


Det har även blivet en het debatt om man bör ha extensions eller inte. Visa säger att man bör ha det i mängder.

Ju tjockare hår ju bättre. Men visa säger att det är totalt ute med hårförlängningar.

Jag kan inte riktigt greppa det, hur kan hår bli omodernt?Vist, en del frisyrer kommer och går men att visa väljer att göra en förlängning för att antingen förlänga eller för tjocka ska få höra att det ä omodernt? Hur kan hår för det första bli omodernt?Och för det andra, hur kan Bella som har en av sveriges största bloggar utala sig om att det är det när hon har fulla skallen utav dyra extensions själv?Kanske tror hon inte att någon ser det och tror att det är hennes eget kanske är det priset som avgör om det är inne eller ute?

Kvaliten helt enkelt. Jag tycker absolut inte det är snyggt när man har en förlängning och när man ser en tydlig "hårkant" av sitt eget hår är, men gör man i ordning håret och sköter det är det hur grymt som helst.


  



Nu måste jag börja med potatisgratängen och steka köttet så det är klart till Bonde söker fru(Oh herre guud, jag är en äkta ärke tönt..)



Tjiingelingen.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards