Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2009 18:16

Hej!


Skulle egentligen lägga upp en massa bilder ifrån helgen. Både korten från Majsans fest och från när Maria gick man mannekäng på Birsta city. Men bilderna kommer, hittade dom inte nu bara. Micke måste ha lagt dom någonstans men jag hittar dom inte.


Idag har jag varit hos veterinären med Hundarna. Fick leverproverna på Charls och dom såg mycket bättre ut, var som en sten föll ifrån mitt hjärta, det var så grymt skönt att han börjar må bättre och att det går åt rätt håll, Finally!!

Lilla Chanel fick sn valpspruta också, hon skrek och gnällde men det gick bra . Tycker dom är grym på veterinär huset.


Nu på förmiddagen beställde jag biljetter till Sverige-Albanien matchen den 14 oktober. Det kommer att bli grymt kul att se killarna lira:)Längtar. Ska även passa på att springa lite på stan och shopa lite. Ska övernatta på hotell så vi slipper åka hem mitt i natten, det är grymt drygt.


Måste plugga nu. Har skrivning på Onsdag som jag måste kunna prick fritt.Annars får jag ångest och mindre värdighetskomplex;)


Nu ska jag börja med maten. Blir räksallad idag.


Tjingelingen.



gynning   



	

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards