Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2009 22:04


Idag var jag hemma från jobbet. Mådde inge vidare så jag ringde och pratade med personalen och dom tyckte jag skulle stanna hemma. Micke var ledig idag och han har målat om hela hallen nu, jag hjälpte till i den mån jag kunde..

Tror det kommer att bli bra, vi har köpt lite nya saker dit så det kommer att bli snyggt och fräscht.

Köpte en ny spegel på Jysk som var grymt snygg, Har även varit på butik Annelie i veckan och köpt lite olika saker.

Har en schablon som jag ska sätta på väggen och skriva "Hem ljuva hem" eller nått liknande. vet att det kan låta töntigt men dom hade den texten på väggen hos Butik Annelie och det var jätte fint, och om det inte skulle passa så får jag väl måla över det då.


  


Micke och hundarna målar.




Micke min lilla go Snuffs var iväg och köpte den nya Desperate housewifes boxen, han är så underbar.


Nyss kollade jag på Bröstcancer galan, jag och Micke ringde in och skänkte pengar. Skänkte bara 100 kr..

Funderar på att ringa in igen och skänka mer, tycker att alla som har råd borde ringa in och skänka pengar.

Man behöver inte skänka mycket, men små bäckar små..Jag köpte boken "Livet kan inte vänta" som bland annat Sabina medverkade i (sabinas kamp) och en tjej som hette Hanne, Hannes pappa medverkade i galan och berättade om sin sorg efter sin fru och sin dotter som båda gick bort i bröstcancer. Det var grymt rörande, jag satt och grät som en tok. Jävla skit sjukdom..


För mig gick det bra men tänk på alla familjer som får kämpa med denna mardröm?



Idag ringde mäklaren upp, På lördag klockan tre ska vi till Ovansjö och kolla på huset..Trodde det var såld med tydligen var det många som var intresserad men alla hade fått nej ifrån banken. Huset är kanske i överkant av vad vi tänkte lägga ut men hittar man sitt drömhus så får det vara så.. Det är så grymt fint, alldeles vi vattnet.

Världens finaste utsikt.



I morgon ska jag jobba på den nya stället, det ska bli kul:)Tycker det är kul att komma till nya ställen men nya människor. Fast människorna där är ju inte så nya för mig men stället är rätt så nytt:)






  


Hundarna kunde inte slita sig ifrån hallen när Micke målade, det är konstigt att dom ALLTID vill vara där dom inte får vara..







Ne, när är det Desperate Housewifes för hela slanten.


Xo M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards