Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 21 oktober 2009 22:36


Direkt efter praktiken gick jag över till Uttern för ett intro med Ellenore. Hon förklarade allt jätte bra och det känns som att det sitter någolunda. Jag kom hem för en liten stund sen så nu är jag väldigt seg och trött. Imorgon ska jag komma tidigare på praktiken och ta hand om brukarna när dom andra ska ha APU.


Fick även en present av Micke när jag kom hem ikväll. Fick ett halsband som var jätte fint och en sten där det stog Amor Vincit omnia. Den texten har jag tatuerat in på min höft också och Efva Attling skiver det i sina vigsel ringar.


Han är så fin min lilla Snuffs.


micke   


Har inte hört ett ljud ifrån farmor heller och jag har inte heller hört av mig, det känns inge bra men vad ska man göra..

Tänkte ta tag i det till helgen och prata med henne.


På lördag har jag tenta också och tror ni att jag har pluggat nått än?neej.


Nu blir det myspys framför tvn.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards