Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2009 18:26

Prov idag i utvecklingsstörning, Jag hade så klart pluggat helt andra saker än vad som kom på provet men det gick bra ändå. Hoppas på MVG i kursen så jag hoppas att det räcker dit..Efter skolan åkte jag hem för Sara var här hemma och vaktade hundarna. Nu sitter jag Sara och Eve och kolla på sanningens ögonblick, är så grymt trött och slut..

Igår mådde jag grymt dåligt hela dagen, hade huvudvärk och mådde illa.

Hade såna symtom idag också men det känns klart bättre.


Ikväll ska jag kolla på dom nya Johan Falk filmerna och bara slappa. Är ledig imorgon så funderar på en tur på stan. Vem vet?..Ska ringa Carolinen nu och fråga vart hon håller hus, jag behöver lite drama nu ;)



Nu ska jag vila lite.


Pusshej.





challe   


Jag har inte sökt något jobb, så ni behöver inte hålla era tummar. Jobbet jag tänkte söka skulle bli tillsatt redan veckan efter och jag var inte klar riktigt med skolan då så jag kunde inte. Ska därimot jobba på dagcenter på måndag och en månad framöver. Ska bli kul att träffa dom boende där iallafall:)..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards