Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 25 oktober 2009 21:40


Idag sov vi länge, alla andra dagar denna vecka här jag varit tvungen att kliva upp tidigt. Igår morse hade jag tenta, jag höll på att smälla av när jag såg uppgifterna, det var absolut inget av de jag hade pluggat på.

var mer att jag skulle beskriva kroppens åldrande och vad som händer med organen mm.

Men det gick nog bra ändå, lyckas nog inte med ett mvg men det hade jag inte räknat med heller..


Igår var jag Pappa Micke och Sara på hockey och såg Timrå - HV71. Var en grymt spännande match, har aldrig sett pappa så agresiv och högljud. Efter matchen åkte vi och hyrde en film och köpte godis för en myskväll hemma.

Har inte känt mig så bra och kry den sista tiden så jag orkar inte göra någonting förutom att jobba då, och det är knappt jag orkar det ibland. Men det blir nog bättre snart..Det brukar ju bli det.


Idag beställde jag även linser på nätet. Bruna utan styrka, tycker de är snyggt med blondt hår och mörka ögon. Förr köpte jag och Tina alltid färgade linser på ögat inne i stan, det var jävligt snyggt. Åtminstone så trodde vi det :)



Imorgon ska jag bara jobba sedan måste jag hem och plugga lite.Sara ha lovat att komma hit och vara med hundarna medans jag och micke jobbar. På Tisdag ska nog Mickes föräldrar ha dom.

Det är tur att man har några som hjälper till och ställer upp - Ni är guld värda.


Jag och Micke har även suttit och tittat på hus nu hela kvällen, det huset vi hade tänkt köpa blev det ju lite knas med.. Men det var väl inte menningen att vi skulle ha det. Finns just inte så mycket hus till salu nu heller, inte där vi vill bo. Vi ska på visning på ett hus i Ovansjö snart, hoppas att det är perfekt för oss och att dom går ner lite i priset för att dom känner att det är just vi som ska bo där..:)


Nu ska vi mysa ner oss i soffan.


Sleeptight.





moss  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards