Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 18 oktober 2009 13:58

Hejsvejs!



Igår åkte jag och brudarna ut på birsta och shopade. Hittade mina svarta slitna jeans i allafall.

Hittade även en svart spets blus på VILA som jag köpte.

Efter en sväng på Birsta åkte vi ut till Timrå och kollade på hockeyn, ska jag vara ärlig vart det lite mer spaning än hockye, Ni får tolka det hur ni vill :)

Timrå förlorade men det spelar ingen roll.Vi är inte direkt några Timrå Nördar. Idag tänkte vi gå på fotboll men det blir nog bio istället med mamma, pappa och Micke. Vi ska se bröllopsfotografen som jag tror kan vara bra, lite Smala sussie nitch.




  





Micke ligger och sover just nu, han har haft inventering hela helgen och kom hem för nån timme sedan.

Låter han sova en timme till innan jag ska väcka upp honom..


I helgen blir det bara jobb. Har tre veckor praktik kvar. På onsdagkväll ska jag inskola mig på ett nytt ställe, har varit där nån gång innan men det känns skönt att få en inskolning först. Frågade även Helene igår om hennes lillebror som är rörelsehindrad söker en assistent. Så om jag har tur kanske jag kan få jobba lite med han.

Snart är skolan klar också och det känns grymt bra. Bara två månader kvar :)..Om ens det,


Det är några saker som tynger mig just nu, nu har det gått några dagar och allt känns lite bättre.

Sedan att jag och farmor är ovänner gör inte saken bättre. Jag vet att hon är för stolt för att kunna be mig om Ursäkt samtidigt som jag vägrar göra det när jag vet att det är hon som ha gjort fel och varit dum. Jag hatar verkligen att vara ovän med henne men bara för att man är gammal kan man inte ha som despans på att bete sig dåligt.

Nu är även pappa ovän med henne efter att ha försvarat mig inför henne.


Vi får se hur vi firar jul i år...


Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på gamla paradise hotel avsnitt som jag laddade hem i natt.



Hoppas att ni får ett underbart slut på helgen.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards