Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 13 oktober 2009 20:50

Hej!


Dagen i går började bra, har det jätte bra på praktiken och alla är hur snälla som helst. Dagarna går grymt fort för det finns så mycket kul att göra. Jag är nog rätt barnslig av mig, jag älskar att lägga pussel, pyssla, spela bingo och allt möjligt som dom gör där. I slutet av dagen när jag precis skulle åka hem fick jag reda på en sak som gjorde mig lite ledsen och besviken, att folk inte bara kan säga saker rakt ut?Jag var en mm ifrån att bara åka dit och fråga hur dom tänker i det här. Om dom tycker att dom har sköt det här bra och om dom är nöjda. 



Ibland gör man sitt yttersta men det blir bara fel.


Har i alla fall taget till mig vad en tjej på praktiken sa idag, och det har gjort mig på bättre humör.:)



I morgon åker jag och Älsklingen till Sthlm för några dagars avslappning. Vi åker tidigt i morgon för att kunna checka in på hotellet runt tolv så vi hinner gå på stan och shopa i lugn och ro innan vi ska till Råsunda och titta på matchen.

På torsdag ska Micke på en affärslunch så då tänkte jag strosa runt lite själv på stan. Är grymt laddad för att gå på alla affärer som inte finns här hemma.



   


Nu ska jag packa och tvätta håret.Men först är det dax för Andra Avenyn.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards