Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Mikaela Billström - 11 oktober 2009 19:07

Tjingeling!


Idag på förmiddagen packade jag Micke hundarna och farmor in oss i biln och åkte till Mjösundskyrkogård för att städa och göra i ordning gravarna inför vintern. Det vart jätte fint när vi var klar. Sedan åkte vi och handlade en massa gott som vi ska ha ikväll till våran lilla filmkväll.  Imorgon börjar jag på dagcenter och det ska bli skit kul :)jag längtar nästan dit. Jag hoppas att det kommer bli lika kul som jag har förutsett och att det inte blir kaos och att man inte blir bra bemött. men det tror jag inte är något problem.


Igår åkte vi och kollade på Timrå matchen. Det var grymt kul. jag är inte så mycket för hockey men Timrå spelade faktiskt bra. Dom vann med 5-2 tror jag att det var och det var ett bra resultat. Vad jag fattar så ligger Timrå sist och Linköping typ fyra. det var en grymt bra stämning i stadion. 


Efter Timrå matchen kollade jag Sara och Micke på matchen. jag kände nästan på mig att det inte skulle sluta så bra :(Efter matchen läste jag på Aftonbladet och blev grymt irreterad. Sverige kunde lika gärna ha vunnit igår mot Danmark, med två mål bortdömda och en lyckoträff av Danmark gjorde att Sverige förlorade, vad ligger Lagerbäcks fel?Om Sveriges mål hade blivet dömda till mål hade Lagerbäck fått vara kvar då? Personligen tycker jag om lagerbäck och tycker att folk är så snabba att lägga skulden hos honom. Sen förstår jag också att det kanske är någonting som måste göras, om det är nya unga spelare som ska in eller en ny förbundskapten vet jag inte men lägg inte skulden på honom. Sen finns drömsenaruim  om att Svennis ska komma hem och ta över vilket jag tror aldrig kommer hända då Svennis tjänar multum där han är nu, vad kan lilla Sverige erbjuda?



men det ska bli grymt kul att se matchen på onsdag, finns ju en liten chans kvar. Så håll era tummar nu ;)


Nu ska jag äta gröt.




Xo M






(Linda, det hade varit grymt att jobba med din lilla. Erbjudandet kanske finns kvar när hon blir äldre ;)

Hon är bedårande.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards