Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Mikaela Billström - 1 januari 2010 18:22

.. Jag och Micke har precis varit på ica och köpt hem god mat och jag har precis laddat hem några riktiga tjej filmer som vi ska se ikväll. Micke var inte svår övertalad direkt.

Vi såg smekmånad på tvn tidigare idag vilket är en av mina favorit filmer och Micke tyckte faktiskt den var bra så jag passade på att tanka hem några klassiska tjej filmer som vi ska mysa ner oss i soffan och se ikväll..


      





Ibland måste man bejaka sin fjortis sida inom sig..

Av Mikaela Billström - 1 januari 2010 15:31


Nyårs middag hemma hos mamma och pappa. ..


 


Linnea tillsammans med Clever.


 


Jag och Linnéa   


     


Sara dicker ett glas vin, Hon fegar bigtime och blandar vinet tillsammans med socker dricka. Varför?ja du, jag vet ärligt talat inte..


 


Min fina pappa är lite spänd när sverige- england startar knackigt. Han har skrytet om hur bra sveriges jr. landslag är nu i flera dagar. Men som tur var hade pappa rätt i slutändan och Sverige vann med 7-1 (tror jag att det var)


 


Miike and I. Det ser ut som att jag har två olika längder på håret vilket jag inte har..Jag vet att det ser lite traschigt ut men som den white trasch som jag faktiskt är förstod jag inte det igår. Haha..


     


Mike, Linneá, pappa, sara, mamma, Helena och Magnus äter nyårs middag.

Mamma och Helena hade gjort en super god middag, Ungstekt lax, pressad potatis och romsås. Jätte gott var det.


 


Min fina mamma i partyhatt. 



 


Helena och Magnus äter nyårsmiddag. Hattarna på Ofc.



 


Pappa, Helena och Sara posar.



  

Sara och Pappa innan middagen.




Efter middagen hemma hos mina föräldrar åkte vi på en nyårs fest i Njurunda..



                                  


Jessica var nykter och chaffis. Hon skulle upp och jobba dagen efter.



 


Big bro och Jessica. Typ den ända bilden inte Brorsan ser ut som han är dyngrak.




 


haha, jag bjuder på den.Jag var inte ens full igår även fast det kanske ser så ut.

Jag och Sara tog en pink pause och hon fotade mig .Lovely.



 

Även fast jag inte röker så var det jag som fick agera rök kompis.



 

Jag och brorsan som var tvungen att röka precis när vi skulle ta kort. 



 



Brorsan och Ante har fyllt på drickat.


    


Min hand ser helt missfärgad ut. Den ser ju inte ut så i verkligheten, vad jag vet iallafall.


    


Micke ser lite wierd ut sen han är söt ändå. Nu har alla gått ut på gården för att fyra av raketerna vid tolv slaget.


 


En dålig bild.I know..Under tolvslaget.


 

Tolvslaget..



jag med århundrades största fejk smile. Jag fryste så grymt mycket och föreslog att vi skulle gå in och kolla på tolvslaget ut genom fönstret. Jag blev nedröstad lika fort..



   


Vid tolvslaget..



   

Försöker hålla värmen.


    



Happy new year.

Hoppas att erat ny år blir det bästa någonsin.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards