Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Mikaela Billström - 8 januari 2010 00:18

Som sagt fyllde Micke år idag. Han fick en massa fina presenter av dem som var här och firade honom. Jag bakade en tårta imorse som blev helt underbar ;)..


När alla gäster hade åkte hem så åkte jag hem med mamma och pappa och hjälpte dem med kaminen och när jag kom hem hade gubben fixat i ordning en jätte fin middag.

Vi satt oss och åt och satt på Twilight på tvn. Shit, jag är besatt, alla ni som har pratat om twilight och berättat om hur underbar filmerna är och hur rörd man blir av Bella och Edwards kärlek, jag kan bara säga att jag kan bara hålla med er..Jag har pausat filmen nu medans Micke grejer lite så vi ska se slutet strax, jag är hel spänd.


  



Imorgon ska jag jobba. Men det känns helt okej, ganska skönt oxå att gå ut en eftermiddag bara. Börja 1700 och slutar 2200. Inte alls farligt. Dessutom är det skönt att komma in i jobbet igen, det är många nya människor som har kommit medans jag har pluggat så jag ska försöka lära känna dem på bästa sätt.




Har knäppt lite bilder från idag men lägger upp dom imorgon, i promise.



Nu ska jag göra i ordning en kopp varm chocklad och krypa ner vid Micke och fortsätta titta på twilight.



Godkväll allesammans.



Grattiiis igen till dig, Snuffsen. Du är den bästa för mig..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards